MatA ~~ MAtA~~


posted by ~ n.u.u.r ~

No comments


Askum.. ini.. aku ada tbaca satu syair arab.. dah ditafsirkanpun.…. kind a kool,~
Just wanna share it wiz u guyz~ baca tau!!


Matalah punca segala kelakuan yang ganjil-ganjil,
Api bernyala~~
yg asalnya hanyalah dari percikan yang kecil,
Betapa banyak penglihatan yang menggangu hati tuannya!
Laksana panah yang menikam jantung,
menembusi sanubarinya,
Selama manusia mempunyai mata yang dipermain-mainkannya
Merenung pandangan ke mata jelitawan..
tetap membahayakannya
Matalah yang bergembira
Namun hati yang menerima padahnya
Biar tidak gembira kiranya diri yang ditimpa mudharatnya…..

To BoYs~
WoOAo da power of mata~ feewiiit!! Hahahahaah~~ sbb tu la aku kata, aku takut nak tgk lelaki~ it just feel aint rite lah, x selesa~ so, klu aku cam “acuh x acuh” depan korang.. tgk tempat lain masa cakap ngan korang..or.. tergagap ke.. hehehe.. pepaham jelaa.. jgn hiraukan.. mmg aku x selesa yeh nak bedepan2 camtu~~ and sape yg sukee sgt usha2 org pompuan tu… aku rasa elok ko tobat yer~ kang kene tamparan wanita percuma, tak ke sia-sia je namanye tuh?! :P <<<>>> huahuahauhauha


To GurLs~
So~~ apa aku nak kata lagi.. jagalah pandangan korang yeh…. Yg suke main tenung2 tu…. Cube2l ah insaf yer! :P . I tenung u, u tenung i. lama2 dua2 lingkup~~~ astagfirullah~!! X ssalah nak senyum or nak bergurau or nak berborak…~ cume.. padanlah dgn niat yg suci murni ye…. And.. pandai2lah jaga diri..! awk tu dah besar panjang dah…..~~~



~JaGa diRi~ JaGa AkhLak~ JaGa PerIbaDi~~