posted by ~ n.u.u.r ~

4 comments

:: MOnth AheaD ::








:P

haha.. mesin rumput!! kerja org lelaki, but, di rumah yg hy ada sorang lelaki(KING) yg 24/7 entah sebuk buat aper.. kerja lelaki adlh kerja org prmpuan.

cube ckp ape yg aku xnah buat.? paip? lampu? letrik? komputer? panjat tangga? basuh kolam? perbetul itu, perbetul ini.. aaahh..
kes dera ke ni yer? ;)
mungkin ye mungkin tak. heheheee... aku ni sbnrya baek. saje je tanak tunjuk baek, kang ramai yg berkenan, mampuih aku. (heheeee asal riak sgt hari nih yer??)
khidmat bakti nuur ijjlal bt surani di 196 hy tinggal brape bulan je lagik.
sob sob sob. antara gumbira dan sedih...


aku rase cam org tua plak.
pk ntah benda2 yg remeh..
macam.. kalau aku pergi, sape yg nak buat itu..?
sape yg nak bwat ini..?
sape yg nak typekan itu..
sape yg nak kemaskan bilek mama
sape yg nak wat havoc?
n... sape yg nak ngadap komputer ni??
huhuuu.. kakalu org2 tua risau ngan ayam itik tak dibagi makan, aku, risau version org mude. heheh.
kalau pk risau, x maju lah aku.?
tugas aku slama ni, insyaAllah ada yg akan amek alih.
seb bek kalong dah balek umah. at least ada jgk yg nk take care mama, babah.. kan?
aku anak yg paling lama duduk dgn mak ayah aku. maksud aku, sendrian. almost.. 4 thun lbeh aku sorang2 ngan mak ayah aku.
aku lbeh tahu n fhm pe yg berlaku, pe kerenah mak ayah aku.
hee frankly speaking, kkdg tu, x tahan jugak.
tp, bile fikir2 balek.. rasional.. rasional... itu lumrah. kalau mereka buleh bersabar dgn kerenah aku, kenapa aku takleh sabar dgn kerenah mereka? lgipun, mereka adlh ayahanda dan bonda aku . wats da big problem?

kata orang, seorang ibu mampu menjaga 10 org anak, tp spluh org anak x semstinya menjaga seorang ibu,.
[mudah2han aku tak tgolong dlm golongan tu.. nauzubillah!!]

4 comments

  1. toulousaine
  2. shafiqramjis.hensem