posted by ~ n.u.u.r ~

3 comments

:: Cemburu ::

cemburu. ?

bahaya ke dak aku cemburu ni yer. but dats wat im feeling rite now. surfing da net, browseing from page to page, from blog to blog, rasa cemburu + malu tu maken menjadi2. hehehe... aku cemburu dan malu bile tgk, org2 sebaya aku jg ada yg lbih muda dr aku or hanya tua setahun dua dari aku, mampu menulis, membincangkan, bercakapa tentang hal2 yg sgt... (sgt pe yer).. sgt... ilmiah. yup. dats da word. penuh dgn mesej, penuh dgn ilmu.


aku pla.? *baca balik blog aku* huuu.... lbih byk yg merapu drpd yg berilmu. makin byk aku baca, makin "bodoh" aku rasa. macam2222 sgt yg aku tak tahu. sekadar ilmu asa fardhu ain yg diajar kat sekolah semata2. lbih dr tu, memang tak tahu. >_<>
bile tgk n banding dr susunan ayat etc, lg byk nmpk perbezaannye. mcmanalaa mrk leh jd matang yer. jeles giler. hikhikhik. malu pun ada. mrk buleh bercakap ttg sesuatu dgn trus bawakan dalil2 nakli. aku? hy berdasarkan pemerhataian n pandangan fikiran aku, tanpa ada rujukan2 tertentu.

bile dok fikir2 ni laa... aku akn kembali menyesal bile aku menolak utk masuk ke kolej islam, kisas.. kalaulaah aku masuk sana, mesti aku dekat dgn org2 macamni, kenal dgn org2 yg punyai fikrah yg bgs. yg ditarbiyahkan. yg sumenye keluaran bumi waqafan.pandai pun pandai, baik pun baik, bagus pun bgs.! and, i reallyyy2222 hate it when i regret my past. kesilpan telah aku lakukan. harap2 aku belajar dr kesilapan ni. ya, memang aku belajr . sbb mmg saat ni aku terasa betapa rugiiinye aku lepaskn saham yg sggt berharga. butanya aku dulu. takpe ijjlal, skrgnye anda tak buta sekarang. anda tak buta selama2nya. mata anda dah celik. hati anda dah celik. tinggal nak mengorak langkah dan bayar balik segala apa yg dah tercicir dulu. there always room for imkprovement. ingat tu!

kata hati : semoga aku dipertemukan dgn org2 macm ni kat intec nanti! amien.

3 comments

  1. shafiqramjis