posted by ~ n.u.u.r ~ on ,

3 comments

:: ganti ::

Dengan NamaMu Ya Rahman.. Yang Maha Pemberi Ilham..
selawat dan salam atas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w


bonsai

teka teki teka tekuk.
binatang apa yg dibentuk?

percaya tak kalian, kalau sy katakan bonsai2 diatas ni berkongsi satu persamaan dgn ice skating ?

kalau percya, jadi, dimana persamaannya?
teka..
teka..
teka..
ok2, persamaannya adlh, kedua2nya terletak di, sunway pyramid. hehee.. betulah tu. tak tipu. :D

sy tergt tertarik dgn pohon2 kecil bonsai ni.
cukup unik. lengkukangan2 batangnya mirip haiwan.. subhanallah tingginya imiginasi org yg buat ni.. subhanllah lagi kpd pencipta imaginasi itu sndri.
gmbr pertama adlh seekor sloth. keduanya, seekor monyet.
wah.. patutlah bonsai2 ni buleh cecah harga beribu2 ringgit!

agaknya kalau sy yg gubah bonsai tu, jd apa ya.=p

ganti.

sebagai ganti kebuntuan sy berkata2, dalam posting kali ni, sy wakilkan beberepa keping gambar utk bercerita ttg hal pada sabtu 2 minggu lalu... al kisahnya kami ke sunway pyramid, untuk, ape lagi, skating!
kali pertama sejak setahun setengah sy di shah alam. ya. itulah kali pertama sy jejakkn kaki ke subang, juga ke ice skating. wuhu~ ^_^

makan

sebelum skate, perlu isi tenaga dulu. mari makan...

kynah rambang mata pilih makanan

kalau tak kenyang lagi tak tahu lah nak kata apa.
by da way, kami, mmg, tersandar kekenyangan.
agar mereka dapat makan dari buahnya, dan hasil usaha mereka,
maka mengapa mereka tidak bersyukur?
Yaasin : 35


akhirnya
tiba di lokasi. +)
pilih kasut skating. (sakit kaki pakai kasut nya..)


foot measurement. kenal stoking tu?


eh. kata ke skating, tp kenapa tiada gmbr berskating.?

  • camera r not allowed in da skating area...
ni shj gbr yg sesuai diletakkn.


macamna.? ok tk bg first timer mcm sy.?
seronok berskating sambil berpimpin tgn dgn kawan.
romantik pun ade. :P

cukup, cukup sekali rasanya sy berskating. hilang dah keinginan tu.
dah merasa, jd, senyaplah mulut ni.
akan pergi, hy sekiranya ada yg sudi belanja sy.

hehe... kedekutnya sy.!

salam imbasan,
sinar penghormatan

kata hati :
1. posting ni sgtlah tidak, lagi bukan, keluar spnuhnya dr hati sy.
2. bila tgn ni buleh kembali menaip..
3. sy, mahu, pulang ke kampung.

3 comments