tiga minggu


posted by ~ n.u.u.r ~

No comments

Bismillah.

Asalnya sebelum ini sudah menulis satu post lengkap.
Namun gara-gara tersilap langkah, habis segalanya terpadam.
Akur dengan petandanya : Ijj'lal , tutup laptop. kau kena sambung belajar! :P

InsyaAllah peperiksaan bermula 3 januari 2012. 
kurang sebulan sahaja lagi.
masa terus berdetik. progress saya perlahan.
tinggal kurang lebih tiga minggu sahaja lagi, namun persediaan masih terasa jauh ketinggalan.
meliputi system CVS, respi, haemato, dan GI.
nampak sikit tapi..... sila belajar untuk memahami banyak mana yang kami perlu bersedia.

Untuk itu mohon dari kalian, titipkan sikit doa buat kami disini.
Mohon Dia berkati perjalanan saya ini. berkati masa saya ini. dan berkati usaha saya ini.

Saya mungkin akan terus menyepi hingga sudah saatnya adil untuk saya kembali beraksi disini.
perlu adil pada amanah, perlu adil pada diri sendiri, juga kan?
maaf, andai mengharap sesuatu yang lebih dari sekadar notice "hingga-jumpa-lagi" hehe.. :)







3 weeks to go.
Bismillah, moga Allah redha!



 
kerana dia; adalah hamba