posted by ~ n.u.u.r ~

3 comments

:: Hujan Rahmat.::

Dua tiga hari ni shah alam dibasahi dgn titisan2 air. Kekadang lebat, kekadang renyai-renyai..
Mulanya aku rasa agak jengkel dgn hujan yg tak henti2. yelah. Baju basah. Buku basah. Kasut kotor. Kain kena sental. Lecak bla22..
Tp. Masuk hari ke3 hujan, aku rasa srunuk pla.
Kerana hujanlah badan aku tak berpeluh2.
Kerana hujan jugak bas dtg banyak..
n.. kerana hujan….. ada alas an msuk kuliah lewat.! ;P
haha. Ntah papentah aku ni kan…? ;)
terasa sejuukk.. amaan…. Damai….
Walaupun ada masanya aku seolah2 “perasan sendiri” yg hujan turut menangisi dan mengkesiankan aku yg dlm dua tiga hari lepas berada dlm keadaan yg kureng okey..
Kire mcm hujan ni teman aku nagis lah. :P

Ape yg paling bagus sejak hujan ni is….. aku kenal dgn kawan baru.
Yup. Kawan baru.
Macamana hujan buleh memkn aku dgn kawan baru?
Haa… tu yg istemewa tu.

Cube la teka macamana…?
Yup. Pandai pun…. Bile dua insane berada dibwh satu payung, maka akan terjalinlah kemesraan antara keduanya. Heheheee.. fhm dak?
Kerana hujan, aku bwk payung tiap2 hari (thnx kakak coz bg ijj payung yg sgt berguna)
N, dlm pjlnn dr bas ke klass, aku menumpangkan sesiapa yg x bwk payung…..
Eh.. cup2…. Bukan kongsi dgn lelaki ya! Minta ampun minta maaf.. bukan2.
Kongsi dgn prmpuan lah.
Satu hari aku kenal sorang kawan baru
Maksudnye sekrang aku dah ada 3 kwn baru. ;)
It’s a miracle how simple thing cam bring huge difference.
Hy dgn memberi n mengoferkan diri memayungkan org, aku dpt luaskan kenalan aku n, waktu yg sama, menolong org tersbut..

Mcm pg td, aku memayungkn sorang akak prog actp. Masa aku dtg dr belakang n offer utk jalan sama2, dia seakan2 terkejut n kaget. Hee….. gagaknye dia x pecaya kut.. kan?
She said.. “betul ke ni? Terharu nyee…” heee..~~

Srunuk bile tgk org srunuk. Bahgia bile tgk org bahgie.

kata hati:
1. sabarjelaa dgn wifi kat akasia ni..... pkul 1 pagi baru dpt connect..
2. 6 lab report akhirnye siap, dlm masa..... less then 3 hours. :D (keje tangguh pdn muke!)
3. sabtu ni dan start exm.. tolong doakan aku..

3 comments

  1. the 2nd nuur
  2. Anonymous