malam indah :)


posted by ~ n.u.u.r ~

No comments

Bismillahirrhamanirrahim..

beberapa hari lalu status YM saya adalah; "malam indah",
dan berlinkkan kepada sebuah lagu yang saya jumpa secara kebetulan.

terdengar, dan terus tersuka.
berulang ulang ulang saya mainkan lagu yang sama tanpa henti, hingga sepupu saya naik muak.

"kak jilal ni asyik lagu sama je.."


hehe... nasiblah. bila dah suka, tak tahu lah nak cakap apa kan.
saya tak pasti apa yang saya berkenan sangat dengan lagu tersebut.
rentaknya, atau liriknya, atau..?
saya tidak tahu, tapi apa yang saya tahu, saya suka lagu ni!
it just, touched me. somehow.

terserlah lagi kesukaan saya apabila saya "gigih" mencari imej2 yang sesuai dengan lagu tersebut, dan akhirnya menghasilkan sebuah video lengkap dengan liriknya.
(ok, sangat bersungguh dan sangat dari takda kerja kepada sengaja cari kerja")

sebagai ganti video log yang telah saya padamkan sebelum ni, sini saya kongskikan video yang saya susun semula beserta the so called "the addiction of the week". :)

video

mind you, this is my first try on making videos with lyric.
leceh rupanya.
maaf ya lyricnya berterabur sana sini. masih belum pandai nak susun.

saya kongsikan dua video, satu video berlirik, dan satu video tanpa lirik.
saya lebih suka video tanpa lirik kerana saya mampu "menghargai" gambar2 indah bintang malam tanpa sebarang tarikan untuk membaca liriknya.





saat saya post posting ni, jam menunjukkan pukul 10:07 malam.
if its night when youre reading this posting,
i humbly dedicate this song to you. :)

do wear your earphone and please,
listen with your heart. :)


rasa hati tercipta,
menghadap yang Maha Esa.


kerana dia; adalah hamba